torsdag, november 27, 2008

Utmanad av Annica!!! :D

Svara på dessa frågor och utmana 5 av dina bloggvänner.

1. Är du nöjd med ditt namn eller önskar du dig ett annat?
Vet inte om jag saknar Ströberg! Jag har ju varit Anna-Lena Ströberg så länge... Men som min syster sa (och det är därför jag heter Veum) jag vill heta samma som mina barn, ja, och man!!! Som min familj helt enkelt! MEN jag kunde kanske hetat Ströberg-Veum!?.. Nej jag vet inte... whats in a name!!! :D

2. Saknar du något i ditt liv?
Nej. Jo sömn. (behåller Annicas svar... ;) och närmare till familjen!

3. Sommar eller vinter?
Sommar!!!

4. Vad var det första du la märke till hos din partner , som du föll för?
Jag vet inte precis vad det var men jag tänkte; HONOM måste jag prata med. Och gjorde det! Så tänkte jag; HONOM måste jag kyssa, så gjorde vi det (det var ändå han som tog initiativet, men timingen var PERFEKT! ;) Till New Order på Hultsfredsfestivalen... Underbart! :D SÅ tänkte jag att HONOM ska jag ha och tog honom helt enkelt... Ha ha... ;)

5. Vilken är den bästa julklapp du fått?
OJ! Jag är så dålig på sånt... Gillar ju allt?.. Men D&G-klockan jag fick av JO härom året var ju superfin alltså! :D Fick jag pc-n i julklapp??? Då är det ju den! :D

6. Påverkas du av media, och alla sk ideal?
Det gör jag säkert omedvetet. (Annicas svar)


7. Vart i världen skulle du helst vilja leva?
Oj jag kan nog inte svara på denna då kanske jag sårar min Drammen-familj!?.. ;) Men KALMAR är en stor kärlek!!!

8. Finns det något du ångrar att du gjort?
Ja.

9. Hur många barn vill du ha?
Jag är så nöjd med mina älsklingar! :D

10. Har du återkommande drömmar?
Nej, hade!

11. Om du fick äta en maträtt resten av detta år, vad skulle du välja då?
Sushi! Men det gillar ju inte barnen?.. Klyftpotatis och kyckling!?.. Grönsallad och beasås?

12. Märkes kläder eller inte?

Inte! Finner jag ngt fint så bryr jag mig inte om det är märke eller inte! Har svårt att lägga massa pengar på ETT plagg... som kanske är "ute" nästa år?..

13. Vart ska du/ni fira jul?
Åker hem till Sverige på måndagen och stannar till fredag! Sen hem igen till Drammen!

14. Har du ett nyårslöfte?
Tja jag borde he att iaf!

15. Vad har du för planer för dagen?
Städa hemmet till helgens besök!!! :D

Jag utmanar:
Ann-Sofie
Mikaela
Jessica
Ann-Louise
Arletta

2 kommentarer:

♥ Sanna ♥ sa...

Så kul att läsa mer om dig!! är allt bra? hur går det med alla julplaneringar???
KRAM

Anonym sa...

Kul att läsa din lista!