söndag, november 23, 2008

Slapp söndag= Lista!!! :D

8 favorit TV-program:

1. CSI + Miami
2. House
3. Desperate Housewifes
4. Greys anatomy
5. Rome
6. Kodenavn Hunter
7. Nytt på Nytt
8. Skal vi Danse

8 saker jag gjorde igår:
1. Hade sovmorgon
2. Duschade lääääänge... Mmm...
3. Var nere på stan, Oscar klippte sig, vi handla lite julklappar, lite mat... godis! ;)
4. Var en sväng hos farmor och bestefar
5. Lagade middag och åt med barna (JO var på julbord)
6. Badade barna
7. Satte in bilder i album tills häft...eh, grejerna? ;) tog slut
8. Tittade på Kvitt eller Dubbelt!

8 saker jag ser fram emot:
1. Nästa helg kommer mamma och pappa! :D
2. 40årsfest helgen därpå!
3. Julbord med jobbet...
4. Månadens massage!
5. Lucia!
6. JUL
7. Nyår
8. Att barna sover nätterna igenom... alltid! ;)

8 Favorit restauranger:
1. Kinan på centret
2. Sushi-restaurangen vi alltid handlar på... vad den nu heter?..
3. Dolly Dimples (pizza)
4. Pigene (go mat men högljutt dock...)
5. Glass
6. nej... nu kommer jag inte på fler... jag och namn! Men pizzan i Vimmerby! Bara för den liggen i V-by... ;) och restaurangen över bion i Drammen är bra! So... nej...

8 saker på min önskelista:
1. Ny garderob!
2. Ny toalett nere
3. Nytt bad uppe
4. Nytt kök!
5. Att vi hinner umgås mer med vänner och familj!
6. En resa till ngt varmt ställe i jan-feb...
7. Ny färg i grå hörnan!
8. Mer tålamod med barna...

Inga kommentarer: