lördag, november 15, 2008

Mina älskade sötnosar!!! <3 Nora bara kan inte låta Oscar vara... hi hi... hon avgudar honom så! :)




Här är barna klädda innan vi åker ner på stan. Ordnade julklappar! Hi hi... hemlisar!!! ;) Barna var såååå duktiga och väntade tålmodigt när jag ordna med ting och tang... Så mötte farmor upp för att köpa skor till Oscar! Tack farmor och bestefar för jättefina vinterkängor! Oscar följde (givetvis?) med farmor och Nora somna i bilen så när vi kom hem bar jag in henne och gick ut för att kratta ihop löven som tittar fram igen nu då snön stormat bort! Nu ikväll spöregnar det oxå...
Så värmde det gott efter lite arbete med en kopp varm choklad (kakao på no ;) Så har vi myst och lekt och JO och jag åt sushi ikväll till Stardust! Mysig äventyrsfilm... Får inte glömma ett glas rött till! ;) Eller skumtomtarna jag köpte när jag var hemma i Sv. (de finns här oxå men är såååå dyra!) NU ska jag lägga mig så jag orkar iväg på träning i morrn bitti! Natta alla söta!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en jätte mysig lördag!!

Hoppas du sovit gott i natt och får ett härligt träningspass nu på morgonen *duktig du är*

Stor kram :)

Ann-Sofie sa...

ha ha ha, vilket underbart kort, jag hoppas få lära känna den där lilla madamen litte bättre i jul...hon e ju så mammig ;) Bara mormor som duger!!....här ska det fjäskas helt enkelt!, vill ju äta opp na...Ni verkar haft en toppen skön dag! Kram, o hälsa de dina!
Ann-Sofie

Anonym sa...

Vilka sköna ungar. Längtar så till första advent. Kram till er alla

Marie sa...

Så duktig du är, i god tid när det gäller julklappar. Ska själv pröva att få mig en tur ut nästa helg, innan det blir allt för mycket kaos i alla butiker. Höstrevyn var bra, men kanske inte den bästa årgången. Ha en riktigt skön söndag. Kram