torsdag, november 13, 2008


Nora var såååååå sur på mig igår att hon satt där i soffan och surade läääänge!?.. Hon klättrar överallt vilket inte alltid uppskattas!.. ;)

Annonsen!.. Can´t wait!!! :D


Nu på fm ska jag på samtal i barnehagen. Inte ang mina klagomål även om de säkert kommer upp men om Oscar! :) Nora måste vara med men det ser jag inte som ett problem! Hon är ju bara så duktig så där! Hon kommer säkert bara leka i ett hörn höll jag på att skriva men överallt kanske... ;)Sen ska det städas bland Oscars leksaker. Ska slänga rasigt, ge bort onödigt och spara favoriter ol... ;) I em shopping! Ikväll ska jag ev på konsert med Marie, barnas kusin! Hade varit mys men jag har missat så många träningar nu ett tag?.. Hm... får se! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ett gulligt litet surkart, i alla fall. Kram

Anonym sa...

Hoppas samtalet på barnehagen gick bra igår, jag är hemma med Maja som e såååå förkyld...Ha en skön helg!
Kramar Ann-Sofie