torsdag, oktober 23, 2008

Vinnare av Halloween-ljusen är!..


Vi på 18 sa...
Hej moster Annalena...jag ska ha en spökfest för mina kompisar och jag saknar ju dig och nora och Oscar så mycket, då kan jag tänka på er och tända ljusen på min fest, så känns det som ni är här ändå! Kram din söta systerdotter Maja! ( du har väl inte glömt mig? )
Ha ha ha...skämtar ju bara...jag som skriver men vill ju vinna asså!

Kram Annso

Tada! Min systerdotter! Ha ha... Jag lovar att här lottas eter bokens alla regler... :D Oscar tar en pappersbit ur en burk... och drar sin kusin! Hur kuligt som helst!.. :)

Iaf grattis sötis! Behöver ju ingen adress till er iaf... <3

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna-Lena, jag saknar dig väldigt mycket...Det kändes bra och va kul att Oscar drog just mitt namn! Dom här kommer bli jättebra på festen...Kram från Maja och hälsa alla andra i din familj!
Denna gång sa maja vad jag skulle skriva och hon blev superduper glad!
Kram på er!

Anonym sa...

Grattis Maja och bra jobbat Oscar. Kram från er mormor

Färdigbloggad sa...

Äh, töntigt med tävlingar tycker jag...

*surar*

Färdigbloggad sa...

;-)

Anna-Lena sa...

Men Mikaela! Du har ju en så vinnande personlighet vettu... ;) KRam