söndag, oktober 26, 2008

Oladdad...

Kameran är inte laddad och jag måste leta fram sladden att ladda med om ni undrar varfö det itne är några vackra bilder på mina barn just nu!!! Ska göras idag! Igår var vi på centret, trodde Nora skulle somna typ 11 för hon var trött och grinig... Ha ha... På väg HEM somna hon till slut! 13.00! Men men hon sov bara till 13.40 så det gjorde ju inget! Ska inte tro hon somna innan 20 iaf sen... busa!!! Men så skulle vi ju ställa tillbaka kl så den var ju bara 19 i mitt uvud iaf så... ;)Jag hade jättemysig kväll för mig själv! Tittade på Control (Anton Corbijns film om Joy Division) och läste massa dam-blader jag får låna av svärmor! :) Bara vatten igår vinet fick stå i skåpet, jag fick sån hjärtklappning att tom gottet fick stå! :( Men annars är allt bra med oss! Idag ska vi gå promme med farmor oc bestefar! :D Hoppas ni njuter söndagen!.. och solen skiner på er! Det gör den här! ;)

2 kommentarer:

♥ Sanna ♥ sa...

Hej vännen!
Jag vill bara önska dig en fortsatt mysig söndag och i morgon åker jag till min favorit stad JIPPIE..
KRAMISAR

Anonym sa...

Låter som du fick en jätte mysig kväll :)

Vi hade soligt och fint igår medans det idag regnar och blåser för fullt *brrrr*
Sitter på jobbet nu så det gör iofs inte så mycket ;)

KRAM!