torsdag, september 18, 2008

Solen kikar fram bak molnen, Nora är frisk(are iaf...) och jag har bara varit inne hos hemme tre ggr inatt och stoppat in nappen... så det går framåt! ;) Åker inte på hytta iaf för då vill jag saker och ting ska vara "normala"!?.. menar att det är jobbigare med vakennätter ol på en kolsvart hytta där vi ala sover på samma sovrum?.. tex... ja ja... vi åker inte iaf! ;) så nu ska jag kolla träningstider idag, vill träna torsdagar men igår var ju JO på möte så... hoppas det fins ngt bra pass till mig, gärna spinning! SOm jag saknat det! Rinnade svett längs heeela kroppen och extrem utmattelse!?.. ;D Annars ska jag och Nora lämna Oscar, ta en tur på bibblan, handla lite, tvätta en maskin, dammsuga och så bara njuta helgen! JO hämtar O och så blir det väl tacos till middag! Ha ha... nej, nu får vi hitta på ngt nytt till fredagskosen, tycker ni inte?..

Vad har du för planer idag!?..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Godmorgon :)
Skönt att Nora mår bättre,men jag förstår att du väljer att stanna hemma och inte åka iväg när hon inte är helt hundra!

Här är jag o Patric lediga idag,jag ska storstäda har jag tänkt,och förbereda middagen tills imorgon...kallt och regn här så det passar bra med en innedag!

Och tacos...det blir det här med måååånga fredag-kvällar,barnen älskar det och de blir jätte ledsna när vi ska ha nåt annat *haha* Men det är ju gott,det tycker jag med!!

Kram på dig

Anonym sa...

Alice sover också risigt. Tappar nappen och gråter. Sällskapssjuk. Jobbigt. Det är fantastiskt vad lite sömn man kan klara sig med som förälder. Mer sömn åt folket;)

Anonym sa...

Ja du min fredag blir nog underbar, har en tenta i eftermiddag :( och jag har väldigt dålig koll på den :(
Ni kan väl ha faijitas istället för tacos, det är ju i stort sett samma sak....kyckling ist och en fajitaskrydda KANONGOTT :)
Ha en skön fredag och en mysig helg och hälsa hela familjen
Kramar moster d.y

Ann-Sofie sa...

Ha en jätteskön fredagkväll Anna-Lena, hälsa de söta små gosorna och Jan-Ole...obs, får snart slå in lilla Nora julklapp, maja tycker så mycket om dom o blir som ett litet barn på nytt...Aja baja säger jag, är ju Nooooras ju...hon bara: men dom är ju så sööööööta!

Kramar Annso m familj!