torsdag, september 11, 2008

På lördag ska vi ju på denna bråollopsfesten och mamman börjar bli liiite nervös å barnvaktens (söta kusin Marie och två väninnor ;) vägnar för två kvällar på raken har Nora vaknat och gråtit och gråtit hos JO ända tills jag kommit, då har hon krypit ihop i min famn och slocknat med en gång... Men om hon vaknar och skriker så på lördag och jag inte är där!?.. Hm...

Nu regnar det ute! Nora oh jag ska åka och handla, hämta ut ett paket från Jotex (tex nya gardiner ;) och se om jag hittar snyggt nagellack och lipgloss till lördag!
JO har lämnat Oscar för han har möte i Drammen innan han åker på jobb(i Oslo) och farmor hämtar så jag har ju nästan fri!?.. He he... ;)

Vad gör du? Regnar det hos dig oxå?..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag VABar. Har en sjuk Oskar här hemma. Genomförkyld och gnällig. Det regnar inte här, men det är mulet.

Anonym sa...

Jag sitter på jobbet just nu och längtar tills kl blir 22 så jag får gå på 4 dagars ledighet :-)

Hoppas att ni haft en mysig dag!

Kram!

Anonym sa...

Det regnar förresten inte här idag men är mulet och höst i luften ;-)
Igår vräkte regnet ner hela dagen dock