torsdag, september 04, 2008

Dagen hittills...

...har jag mest sovit bort, haft så ont i huvudet! :( Farmor kunde lämna Oscar och sen komma och ta Nora mellan 11.30- 15 ca. Då SOV jag! HELA tiden! Jöss! Ja ja behövdes! :)

Min älskade syster har äntligen börjat blogga! :D Mysigt! Titta in här! Och A-S! Här hittar du räknare och här besökarantal osv... Lycka till med nya bloggen, sötnosar! :D

Och så ANONYM!!! Kära du (väldigt ironiskt menat då jag säkerligen inte skulle gilla dig överhuvudtaget även om jag visste vem du var, då dina kommentarer är obegrundade ( dvs du vet INTE vad du pratar om i detta fall lilla du)omogna, elaka, otrevliga och du måste vara anonym, ännu mer barnsligt, otrevligt osv...) Detta är MIN blogg och när vissa, inte välkomna läsare, kommer med onödiga, elaka, otrevliga, barnsliga, löjliga... (ja, ni fattar!) kommentarer så JA, tar jag bort dem! Det bara är så! Så där! Lätt som en plätt! JODÅ! Jag kan ta kritik bla bla bla vad du nu kommer med MEN bara konstruktiv (om lilla du nu vet vad det betyder?)

Ja ja... det är inte bara kul och underbart att blogga!?.. Men mest!.. ;D Ni mina underbara som läser här för att ni bryr er och kommer med heja-rop och råd och stötta!.. det är ni som gör bloggingen sååååå underbar! Och det faktum att min älskade familj, som bor såååå långt borta kan delta i vår vardag! :D PUSS till er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men gumman,vad jobbigt med denna huvudvärk :(
Är det migrän du har?
Hoppas innerligt att det känns bättre imorgon!!!

Och vad trist med elaka anonyma kommentarer *suck*
Du kan iaf ge svar på tal och det gillar jag *he* ;-)
Det är DIN blogg och du gör precis som du vill här :-))

*kram*

Anonym sa...

jättekul att blogga ju, precis, att få vara dig nära trots 63 mil emellan...kääns jättekul, tacj för tipsen, ska kolla...just nu bara slappar jag i soffan och mumsar på plommon från trädgården....Stooooooor Kram och önskan om välmående, fredag imorrn ju...bort dumma huvudvär, bort!
Annso

Anna-Lena sa...

Tack vännen! Japp, migrän! Men trodde den var borta för igår mådde jag bra, brukar dock sitta i ca tre dar :(