söndag, september 28, 2008

Busfian i bilen hem! Hon är så tydlig... mkt mer på och inte så försiktig som Oscar! Även om han är killig och busig och så är han mer försiktig, lite svårt att förklara men idag tex blev han jättelessen för han glömde två äggkartonger i en vattenpöl, de var båtar på en sjö förstår ni! :) och så blev han då lessen för de skulle ju dö nu när han glömt den där! Stackars, och han gråt och prata om det där länge. Han ville ju ta hand om dem, de skulle inte klara sig utan honom... Men jag vet precis vilken känsla han har i kroppen, jag har alltid varit sån... när jag var liten gällde det äggkartonger eller liknande, (kommer ihåg när jag inte orkade brevväxla med min kusin längre och sa det och hon blev lessen... OJ, vilket dåligt samvete jag hade och vad lessen jag var, länge...) nu barn i Afrika eller hästen på Fjellstua som jag ville ge en ny hage eller åtminstone gå in och städa bort lite pinnar och ordna! Tyckte allt han hade lite lite bete oxå!.. Hm... Iaf, han är sån och han tycker allt dagis är lite bråkigt och tufft ibland inte alls bara kul som ndra ungar verkar tycka, som Nora verkar kunna bli!
Nej, oj, nu handlar detta om ngt helt annat än jag tänkt mig! Tillbaka till bilderna, kan fördjupa detta vis ett senare tillfälle, måste faktiskt tänka på att lägga mig! Har inte mått helt bra idag, illamående och ont i halsen... Hm...
Ja ja... natta alla söta!


1 kommentar:

Anonym sa...

Ni verkar haft en skön tur i helgen, förutom blåsten kanske, såg väldigt kallt ut...
Och så Nora, detta lilla söta barn!
Hoppas vi ses snart...saknar er!

Kram Annso