onsdag, augusti 06, 2008

Vinnaren är...

Jessica sa...
Jag vill ju oxå vara med ;-)
Skulle kommenterat från jobbet i natt men glömde ju det *s*
Får skylla på tröttheten :))

Jag vill helt enkelt vinna för att det ser så fint ut och skulle passa bra på mig *ler stort*

Kram!


GRATTIS till dig! Du får tacka Oscar som hjälpte mig med lottningen! :D Mejla din adress till mig så kommer ett paket nästa vecka! (Vi reser bort i morrn... ;)

PS! Hoppas verkligen på större deltagande nästa gång... Har som sagt superidéer till tävlingar... Får se! Verkade inte så populärt!?.. ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men åh!!!!!!!!!!!
Vad GLAD jag blir :-)
Vilken överraskning,brukar aldrig vinna ngt så!
TACK SNÄLLA,och ett extra tack till Oskar som drog lotten.
Adressen kommer med mail.

KRAM!!!

Anonym sa...

Jag misssade! Deltar gärna iframtida tävlingar. Nu har jag haft min pappa här i en vecka och ligger efter med alla bloggar. Förlåt!