söndag, augusti 17, 2008

Grå söndag...

Ja, inatt åkte JO! Detta kommer säkert gå superbra men 2!!! veckor känns såååå länge idag!.. Nora och jag sitter och äter frukost, Oscar sover... Det funkar såååå bra att han sover på eget rum! Fôrut fick jag ligga och mysa med honom tills han somna, från tandborstning och pyjamas till att han sov tog det en timma. NU borstar vi tänder, tar på pyjamas och han lyssnar på ett äventyr. :D Jag kan bara gå och göra annat!!! Lovely!!! Hinner massa plötligt! Och har sett på film kl 20 nu både fred, lörd...;D Canal + visar ju sina premiärer kl 20. Vad är det för tid?.. Ha ha men NU passar den mig! ;) Ja ja... Nu som först kom Oscar ut och satte sig i soffan hos Nora! Får gå och laga frukost till honom. Vet inte alls vad vi ska hitta på idag!?.. Här är grått och mulet, hoppas inte på regn, vi får väl ta en tur till en lekpark sen tänker jag!

Vad ska ni göra?..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att det fungerar så bra med Oscars nattning :) Minns så väl "frihetskänslan" när Hanna började somna själv och man hade hela kvällen kvar liksom.
Njut vännen :)

Här blir en lugn dag,det är så tråkigt väder ute,"iskallt" och regnigt *brrrr* Höst-känsla.
Så jag slappar i soffan framför OS med datorn i knät och barnen leker på sina rum.

Kram!

Anonym sa...

Vet vad du menar när dom bara kan somna efter sagan och vara "själva" är helt underbart. tid för sig själv glöm inte att unna dig ngt då dom sover då ochså ;0) Här regnar det nu och blåser men inte såå kallt ändå tycker ju höst är ganska mysigt när det börjar bli mörkt och man får tända ljus och mysa.
Ta hand om dig tjejen, vet att det inte är roligt att vara själv, man har tillslut inget att göra prata med förstår vad du menar men som du skriver vi fixar allt och det går alltid bra i slutänden..min man börjar snart att vara nere i tyskland och frankrike igen 4 dgr i veckan..vad säger man gräsänka är kul ett tag men guu va tråkigt det blir sen vi får sitta och skriva till varrandra då
Kramisar!!!!