fredag, augusti 15, 2008

FREDAG!!! <3

Det var INTE trevligt att möta denna i vardagsrummet i morse, nej!.. Brr... nu är det den tiden igen... våren och hösten, när de ska ut och in liksom... blä! Hatar dem!

I natt sov Oscar på sitt egna rum för 1a gång! :D Han kom ner en gång och ville ha mamma! Söten! Ingen gråt eller ngt bara kom ner och klappa på mig och viska; mamma, jag vill ha dig! Då vill han att jag ska ligga lite hos honom så jan somnar om! Vilket han gjorde direkt! Och Nora!!! Hon har sovit heeeeela natten i sin egen säng! Halleluja!!! Så ärligt att få ligga preiiiiiis som man vill utan att behöva bryta ryggen i hänsyn till ngn annan liten varelse... Skönt! Behövligt! Nu håller jag (dvs= vi) på att sortera och slänga och packa bort Oscars miljontals leksaker ;) Välbehövligt! Snart ska Nora sova, då ska jag fortsätta, kanske ngt mer effektivt med städning, sortering, flytt... Nu måste jag ta tag i att sätta in alla bilder vi har i album! Det är ett antal... Puh! ;) Ha en superskön fredag! Några skön planer för helgen?..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken spindel. Tur vi inte har såna i Sverige. Ha en trevlig helg. Kram mamma

Anna-Lena sa...

Ha ha... nej, de är exotiskt norska!?.. ;)(det är väl trähus-spindlar, därför har vi sluppit)