tisdag, juli 29, 2008

Oscar går äntligen på toa!!!

OJ! Vilka varma dar vi har nu! 32 grader har vi haft! Puh! Igår och idag har vi mest styrat har hemma... Har ju trots allt nästan varit ute och fartat i två veckor!?.. Så igår ordnades trädgård lite grann, biler kommer senare, har tagit men inte fört över de ännu, har ju inte tid att sitta inne i detta väder ;) och idag har jag fakiskt på något sätt både dammsugat och torkat golv och hängt ut en tvätt! Utan att jag eg. tycker jag varit inne?.. ;)

Ja som överskriften säger har Oscar äntligen slutat med blöja- dagtid! Hän är sååå duktig! Igår hade han 2 olyckor men då blev han lite lessen och sa; oh, jag glömte det bort... att jag hade truse.., Sôten! Han ville verkligen inte kissa poå sig men men... IDAG har vi haft 0 olyckor! :D DUKTIG kille! :D Han får ha på natten ett tag tilL! :D

Ikväll är det Allsång och Midsomer och rödvin! He he... ;) Imorrn mera trädgård och en tur ut till badstrand?, och på torsdag MÅSTE vi på IKEA och köpa vårt nya kök! Måste ordna det nu!? ;) Ska ev bli lite regn så det passar ju bra! Vi får se an vädret! Kram

1 kommentar:

AnnaB sa...

Så duktig han är! Vi hade också kvar nattblöjan på Ella rätt länge, vi tog bort den när hon hade varit torr några månader på natten. Då ville hon själv också ta bort den! Man ska inte stressa med sånt..