torsdag, juli 31, 2008

IKEA

Startade dage nmed sovmorgon, eller Nora och jag somnade om! :D JO gick upp med Oscar så jag vände mig och somna om jag oxå! ;D Sov till 9.30!!! Härligt! Så upp. duscha, frukost, in i bilen och styra mor IKEA! Hittade massa fint och lite till! Skulle köpa till hytta(stugan på fjället) för vi ska sit nästa helg på släktsträff! :D Härlig släkt det där! Måste nästan lägga upp inbjudan! Underbar! ;) Solen fortsätter skina över oss och när vi kom hem grilla vi lite, farmor kom och Oscar blev med henne ett par timmar! Han älskar att vara där nere och dem! :D Nora och jag var ute i gräset och kröp runt lite! Mysigt! Nu ska vi se Arn och dricka rödvin! JO hade en överraskning till mig ikväll men den var av det romantiska slaget så den håller vi hemlig! Hi hi... han kan ibland! ;) Mys!
Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha låter som en mysig present, hoppas du gillade den =)

ikea ska jag nog ta o besöka imon med tror jag =)

kram

Ela sa...

Arn...Va den bra?
Kram.

Anna-Lena sa...

Den var bra men det kommer väl en fortsättning för den slutar liksom mitt i handlingen!