måndag, juni 23, 2008

För alla att läsa och göra i sin blogg! ;D

Civilstånd? Jag är gift!
Är du kär? Ja!!!
Hur tidigt stiger du upp? Brukar bli runt 6.30!
Vem/vilka vet mest om dig? Jan-Ole, syskon oc mamma! Vet inte om de vet ALLT men jag har inga problem att prata med dem och ALLT! :)
Vad ska du göra ikväll? Se en ny Polis-serie på tv...
Har du utländska föräldrar? Nej
Var har du ont? I huvet!..
Är du bra på att måla? Nej men jag älskar det!
Vem kramade du senast? Nora och Oscar
Vad längtar du till? Sommar och SOL!
Sparare eller slösare? Slösar gärna om jag kan men är väldigt realistisk, shoppar aldrig på kredit (på nätet men där har vi speciellt kort, och det använder jag inte särkilt ofta!)
Bio eller promenad? Promenera till bion?..
Är du kittlig? Hm, nej,inte så mkt, men väldigt på ett särkilt ställe på magen?..
Rädd för insekter? Jag HATAR ;) fästingar!
Anser du att du är stark? Nej! Vill vara men är nog inte det! Eller kan nog vara åt andra men inte när det kommer till mig själv?..
Nämn något som gjorde dig glad idag: Oscar in action på helsestasjon, han är bara såååå skön! :) Och allt mys syskonen emellan... ;)
Vad gjorde du kl 8 i morse? Klädde mig efter duschen...
Vad har du druckit idag? Vatten, Tørst(en slags juice) och kaffe
Vad var det senaste du åt? En cherrytomat
Vad var det senaste du köpte? Handlade mat på Maxi på fm
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja.
Vad gör dig glad just nu? Att Oscar är och leker med grannbarna och blev sååååååååååå glad när jag föreslog att han kunde gå dit om han och de ville! :)
Humör just nu: Trött!!! Fattar inte... Skittrött!?..
Sommarplaner: Hem till Svedala SÅ KLART och så Kristiansand Dyrepark med Kapten Sabeltann-show och Kardemomma By! :) Gläder mig som en unge! :)
Gillar du att sjunga? Ja, det är kul
Vad längtar du mest efter just nu? SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL... Ja, ni fattar va!?.. ;)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så flitig med dina listor! Så kul att läsa. Jag har problem med min blogg just nu. Segt som f-n. Blir det bättre så ska jag också ge mig på en. Sov gott-kram från Östersund!

Anonym sa...

Jag är så IMPONERAD av dig Anna-Lena. Du sprudlar av energi, låter alltid glad (även när du "gnäller"), bloggar som en liten flitig myra och lovsjunger livet nästan dagligen. Var hittar du energin? Kan du ge mig tips?

Anna-Lena sa...

Oj, Anna! Vad glad jag blir att det låter så! Men egentligen, även om jag gnäller, så älskar jag livet som jag lever nu! Sen har jag en mörkare sida i mig som jag tror att jag alltid måste leva med och försöker acceptera men inte låta ta över?.. Hm... Jag blev iaf glad över din kommentar jag tycker det är viktigt att vara så positiv som möjligt! Energin finner jag i mina barn och min man och alla andra jag tycker mycket om! :D

Alex sa...

Taget :)

Anonym sa...

Skoj att läsa :) . När ska ni till Kristiansand? Vi funderar på att åka dit, men har inte bestämt något till 100% ännu...

((Kramar))

Anonym sa...

Snacka om att läsa vad man vill läsa. Du skrev så här:

Vad ska du göra ikväll? Se en ny Polis-serie på tv...


Vad läste jag? Jo:
Vad ska du göra ikväll? Se en ny Postis-serie på tv...

Lovisa älskar Postis Per (Postman Pat) en engelsk tecknad och den går runt runt runt här hemma så ja, man blir något störd. *ler*

Anonym sa...

Härligt kommer absolut göra denna till morgondagen!, tack för din fina kommentar vill bara att ingen ska hamna i ski*** för det är att leva i ett helvete. har skrivit lite till idag!!

Kram

Anna-Lena sa...

Arletta; Ha ha... Jag vet precis hur det är! Man bara tänker barn, barn... ;) Men här i Norge heter han Postmann Pat så... ;)
Sara; Vi ska dit 23/7. Två nätter på det hotellet som ligger precis vid Dyreparken- Zoo Hotell eller vad det heter, nej, Arken?.. Hm... Åk då ni med vetja! =)