fredag, maj 02, 2008

Vi var borta på centret, hade några ärenden, och så genade vi "genom skogen" som Oscar kallar det på vägen hem, han gillar det! :D

Hemma igen, nu har forsythian verkligen blommat! Äntligen!

Dessa har Oscar planterat! <3 med hjälp av mamman...

Jag älskar tulpaner!!! :D Dessa är vilda och har bara kommit! Härligt!

Nu blir det bor även på framsidan! :D


Ikväll ska vi på Turboneger, de spelar efter läggdags så Marie ska "bara" vara här ifall nån vaknar till. Nora ska ju bara ha nappen i så fall... Men senaste kvällarna har gått bättre! (INTE natten, var vaken var timma inatt) Det känns lite dumt att gå ut och svira bena när morfar precis dött men han hade inte velat att jag satt hemma och grät... Desutom är ju Turboneger orsken till att jag och JO möttes så vi måste ju fira vår kärlek!?.. ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med vårbilder. kram

Anonym sa...

Måste erkänna jag är sååååååå labil nu, älskade morfar, saknar dig massor kära syster, tårarna rinner så jag kan knappt se vad jag skriver...känns så tomt i huset nu, ingen go gubbe att hålla hand...sååååå fina bilder på alla kalas o Nora, Janole och du som fyllt år och jag som bara glömt för allt är så rörigt i huvudet nu...av all sorg, flytt, kärlek igen...Men det blir massor av pakker till er alla och kramar när vi ses...tänker på dig varje dag Anna-Lena....Älskar dig! Kramar Ann-Sofie

Anna-Lena sa...

Oj oj! Inte tänk på fördesedagar vännen! Jag VET det är mycket! Jag glömmer oxå sake hela tiden! :( MEN vi ses snart och då ska vi hinna mysa lite oxå!!! :D KRAMAR