fredag, maj 23, 2008

Oscar är så stolt över sitt höga torn! Mamma, se, det är lika högt som dig! Hi hi... sötnosen!

Det var längesen vi hade såna ätarbilder på Nora...





Lägesrapport: Tja... vi är inte helt feberfria men jag knaprar ju Panodil så jag mår ok när de verkar... Nora sover just nu, natten var så där, hon var ju skollhet och ville bara ligga PÅ mig, mysigt till en start men inte heeela natten... Hm... ska sova lite nu. Oscar är körd till barnehagen av farmor, tak och lov för farmor! Notera; köpa stor blombukett till farmor när jag är frisk och orkar bort på centret! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vill hon äta själv Nora? Vi får inte mata Alice längre. Hon kan så bra själv (tycker hon). Det blir en del städande men rätt skönt så jag hinner stoppa i mig själv också (på typ två sekunder). Mammor skulle behöva två extra armar!

Anna-Lena sa...

Nja... hon vill och tar några skedar men jag matar henne fortfarande, samarbete!?.. ;)