tisdag, maj 20, 2008

Några bilder från igår...

när de(Oscar) plockade fram alla putene(kuddarna) och rumla runt i...




precis när jag ställde mig på köket för att laga gröt, för de lekte ju så fint sa det bonk i golvet och Nora började gråta! Tyyyypiskt!

Idag blir det inte många knop gjorda för att säga det i båttermer! Ha ha!.. Varför skulle jag det!?.. Jag VET inte... VET ingenting, bara att jag är förförligt TRÖTT! Har hostat och drömt mardrömmar så jag inte kunde sova... Har varit vaken massor! Oscar hade oxå en hostserenad då han vakna och var lessen, hade ont i halsen, stackars! Nora har snarkat gott hela natten MEN vakna 5!!! Soman om lite tack och lov ska erkänna jag blev lite nervös först då hon vakna. 5 är ju natten liksom! ;/

3 kommentarer:

RANA sa...

Men sickna gullungar då! Otroligt typiskt att en drösar i golvet just då.

Och DU, då? Krya på dig, lilla gumman!

/Rana

Anonym sa...

Vilka fina bilder på dina sötnosar :)
Typiskt att hon skulle ramla och slå sig bara lilla gumman!!

Klockan 5 var jag oxå uppe idag,visst är det en underbar tid *not* ;-)

Stor kram!

Anna-Lena sa...

Nej 5 är liksom natt i min kropp! ;) Tack!!! <3