måndag, maj 19, 2008

Morgonmys...


Sov helt utslagen mellan 22.30-6.15! Inga barn som väckte mig och var lessna eller tappat nappen eller drömt... Jo, jag tror Oscar varit vaken för hans nattlampa (ett sånt sött spöke från IKEA, Nora har oxå...) var tänd! Duktiga killen! :D Så vakna de 6.30. Oscar verkar mycket piggare men är lite varm, det brukar komma smygande utöver dan och bli sämre på kvällen. Nu är det oxå min tur! Är sååå tung i kroppen och har ONT i halsen... aj, aj... Detta är inte bra! Orkar itne vara sjuk nu!.. :( Men än så länge är det inga problem! :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummarna STENHÅRT att du inte blir sjuk *blåser friska vindar från södern* ;-)

Anna-Lena sa...

Tack tack jag oxå ;D Det känns lite oroväckande detta...

Anonym sa...

En hel natts sömn alltså. Skönt! Krya på sig nu.

RANA sa...

Grattis till natten, inte grattis till bacillerna. :-( KRYA PÅ DIG. /Ranis

Anna-Lena sa...

Natten hjälper mot bacillerna... hoppas jag! Det var såååå otroligt skönt att vakna på MORGONEN inte mitt i natten! :D

Anonym sa...

myyyyys =)

det som var shit var att igår fick jag veta att min mamma läser min blogg... och som du kanske vet brukar jag inte skriva så varmt om henne!

kram