onsdag, maj 14, 2008


Kl 17 och 18 orde jag tagit bilder på för vi var på sången, det är såååå mysigt men tyvärr glömde jag handväskan i bilen, lyckligtvis var den kvar i bilen när vi kom ut igen... Jag är bara så dum ibland!?.. men jag kunde alltså inte ta några bilder. Men vi äter pølser och sjunger massa norska sånger! Koselig!.. ;) Kl 19 så nattade JO Nora och Osse satt i badkaret. Kl 20 läste vi Kardemomma By och nu 21 sover de och jag sitter här framför datorn och ska läsa era trevliga mysiga bloggar <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka härliga bilder från eran dag :)
Skönt att väskan med kameran låg kvar i bilen,precis en sån där sak skulle jag oxå kunna göra *ler* Stressade 2-barnsmammor...det är bara så,hjärnan fungerar inte alltid som den ska :o)

Hoppas ni får en mysig torsdag nu!