onsdag, maj 07, 2008

Jodå...

Det var KUL att leka med alla leker och de söta barna på helsestasjon men den där dumma sprutan var ingen hit! Hon grät så förnärmat... Men annars var allt bra på "hennes" kurva. Hon är 76 cm lång (lika lång som de andra tjejerna) och väger 9,150! (nåot mindre än de andra, men som min gulliga men mulliga jordmor(barnmorska) sa Vem vill inte vara lång och slank! ;)

Efter middan var killarna iväg och köpte material till verktygsboden! Jag mös med kaffe, jordgubbar och en go tidning.

Nora var så här glad precis innan hon helt bröt ihop av trötthet! Vi tryckte i oss lite gröt och slängde på pyjamasen och i säng. Hon sov 19!!! Trött!

Oscar pratar med farmor och gör planer för i morgon. Hon ska hämta i barnehagen och han ska bli med henne hem! Han gillar!.. Jag oxå! ;) Det är mammalunch oxå, skönt att slippa stressa med hämtning...

Tog tyvärr inga bilder på den supermysiga lunchen vi fick efter sprut-bråket ;) hos Kristin uppi gatan. Jättegott och super-nice! Nora och lilla Maja gungade i en hängmatta och lekte i tält och kröp i gräste... Ja ja... Nora har ingen lust att skita ner sig så hon sätter ner handen och skakar på den som en katt som fått vatten på tassen... Sån; blä!.. Ha ha... ;) Ha en skön kväll alla älskade!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men så söta dom è, fina bilder som vanligt
Ta hand om er !!
Kramisar

RANA sa...

Ja, de är verkligen SUPERSÖTA, dina barn.

Kaffe och jordgubbar, minsann? Hade inte kommit på det det själv, men det ser ju supersomrigt och gott ut.

Tack SÖTA du för stöttande ord hos mig.

Kram från en ledsen Rana
(men jag kommer igen)