torsdag, maj 15, 2008

Ja jag är inne i en hörenergiperiod då jag oxå är på gott humör! Tänker mycket på mormor och morfar som båda är borta nu och det är så konstigt men jag tänker oxå på att de ser ALLT jag gör så jag kan inte bara sitta ocg sura i ett hörn så skulle de bli lessna! ;D Så jag försöker hårt att vända all negativitet som varit på sistone till positivitet istället! :D Det funkar bra! Idag har varit lite jobbigt då jag varit skittrött! Somna kl 19.10 då JO natta Nora oc jag satt i soffan med Oscar som kolla på TV. Vakna 40 min senare så nu är jag pigg igen. Skönt! :D Nu sitter vi och delar en öl- igen- vi firar att JO har ledigt i morrn och Oscars dagis firar 7e mai. Vi ska gå och titta på sötnosarna!.. <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka underbara ungar du har! Hinner inte ta igen allt du skrivit sen vi åkte men jag tittar på bilderna och konstanterar att de är helt klart bedårande!

Fru Fjeldhammer sa...

Så godt du har funnet det gode humøret og tenker posetivt.. det hjelper på det meste!!

Jenta mi er 6 år ja.. hun elsker hobby ting.. klipp og lim osv!

Ha en underbar kveld!!

Anonym sa...

Skönt att du lyckats vända det negativa till positiv energi! Jag blir pigg bara jag läser om allt du tar det för!

Jag tycker att det går väldigt upp och ner i vällingträsket. Ena dagen känner jag mig som världens lyckligaste som har så fina och friska barn. Nästa dag vill jag bara ställa mig i ett hörn och gråta.