måndag, maj 12, 2008

Idag har vi hunnit massor! Jag stod upp med barna men redan då jag skulle hoppa i duschen kom pappan upp så jag fick en härlig dusch ifred!!! :D Man uppskattar verkligen de små ting när man har små barn?.. Vi har iaf varit och köpt och planterat dessa fina...













Lägg oxå märke till den fina träskatan i bakgrunden! Den har vi fått av mamma och pappa, eller bara pappa?.. Hm... Nej båda va, mamma? Den har iaf haft att göra idag för gudars vad det blåser...














Boden är nu färdig och nej, han snubblar inte, har bara gick just när jag tog bilden...


Här är Nora igår då jag stod ute och strök och hon gunga...

Jag har oxå hunnit laga omelett och äppelpaj till lunch, tvättat och hängt ut kläder och duschdraperiet och strykit lite till! ;D

10 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka härliga bilder. Så fint ni har fått det. Kram mamma

Anonym sa...

Låter som en härlig dag :)
Saknar annandag pingst här hemma *ler*

Kram!
//Jessica

Anonym sa...

Støl i kroppen nå

Anna-Lena sa...

Du har varit såååå duktig älskling!!! <3

Fru Fjeldhammer sa...

Så søt jenta de er..
Nå blir det fint hos dere!!

Tusen takk for gode ord i bloggen min..

klem

RANA sa...

Å vad du är duktig. Jättefina blommor! Och vilken bedårande bild på solskensleendet i gungan.


Kram från Rana,
som hade en pissdag igår, men som hoppas denna dag blir bättre.

:-O

Anonym sa...

Varje gång jag kikar in så blir jaag så imponerad øver hur flitig du är :) .

Rødvin och popcorn, lät ju, hmm, annorlunda, hihi...

Søt pia, hoppas hon är på bättre humør nu :D !

((Kramar))

AnnaB sa...

Så fint du har gjort! Jag måste verkligen ta tag i min balkonglåda!! Verkligen på tiden...
Hoppas helgen varit bra.

Anonym sa...

Vilken otrolig utsikt Ni har, så vackert..
Älskar berg (klättrat ganska mkt)
önskar er en fortsatt mysig dag
Kram

Anna-Lena sa...

På vintern med dålig eller rättare sagt USEL plogning är det inte såååå kul att ge sig ut i branta backarna med barnvagn alltså... ;) Men jo, utsikten är uuuunderbar! :D