onsdag, april 30, 2008

Mysiga kalasdagen!..

Medans jag kokade nypotatis, skar vårlökssallad, stekte jättemumsig lax, med mmmmmmumsigaste creme fraichesåsen (c-f., röd rom, rödlök... enkelt och gott!) fick Nora äta detta som 1årsmiddag; spagetti och köttfärsås på burk!?.. Kanske inte såååå kalaslyxigt?.. ;)

Tycker det är såååå kul att pynta och göra fint! Glömde ta bild på alla ballonger jag hängt ute! Det måste jag... Hi hi... ;)


Här har jag skickat in en firning av Nora i lokala blaskan! :) Ska firas ordentligt heeela dan! ;)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad GOTT det lät med ny-potatis *mums*

Kram från nattjobbaren ;-)

Anonym sa...

Grattis lilla Nora! Hipp hipp hurra! Hoppas du hade ett jätteskojsligt kalas. Din mamma har gjort så fint!

Anna-Lena sa...

Nora säger att hon hade jääääääättemysigt! :D

Anonym sa...

Grattis grattis i efterskott lilla Nora. Tänka sig att lilla damen blivit 1 år. Heja, heja. Kram på er.

Anonym sa...

Duktig du är på findukningar. Jag tycker också att det är kul att fixa med middagar. Maten lät jättegod!

Anna-Lena sa...

Maten var faktiskt supergod och är lätt att göra! JA! Det är superkul med dukning och pyssel! ;)