måndag, april 28, 2008

Morrn...



Detta fick vi iaf gjort i helgen!.. Det blev såååå fint! :D Tycker bilderna blir så konstiga plötsligt... Någon ligger snett, fast inte i mitt album?, några kommer inte med fast de ligger med från börjar när jag förhandsgranskar?.. Hm... Ja ja... Nora sover redan fm-blunden eftersom vi varit vakna sen fem!!! Det är natt vad jag vet men Nora har inte läst sig det ännu!!! :(

Angående räknaren... Ha ha... Trodde väl jag gjort nåt fel! Ni är för söta som kommer och tröstar! :D <3<3<3

4 kommentarer:

Ela sa...

Hjärte-vännen! Du e för söt du!!!

Kramar.

Ke.Li sa...

Visst känner man sig duktig när man legat på alla fyra i rabatten!

Anonym sa...

Härligt att rota i rabatterna :D !

((Kramar))

Anna-Lena sa...

Ja, trädgårdsarbete är något av det bästa jag vet!!! :D