lördag, april 19, 2008

Mina fina barn!


Detta var kl 11. Sen åt vi lunch och gick tur till centret, köpte ljustäta gardiner till barnens rum; en blå med bilar och en med prinsessor eller var det hästar?... Åt rosa hållet iadf? När vi kom hem sov Nora och vi skulle en sväng och köpa terassfärg och rens så farmor var så snäll och pasade barna lite. Snällt! :D Så började vi röja terrassen, flyttade ut allt för att kunna rengöra den inan vi ska måla imorrn. Det blev pannkakor till middag, Oscar älskar det och så passar det för vi har ätit sushi efter att barna somnat, jag med champagne till, JO med Fanta... Han är privat-chaufför åt sina förädrar i natt så... NU ska jag knyta mig och se fram emot sovmorgonen jag ska ha imorrn! Ah... (sträcker lojt på mig... ;) Livet är bra härligt ibland! ;)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Gött!

RANA sa...

Ååååå! :-D Vilket MYS!

Kram, Rana

Anonym sa...

Och jag håller med dig. Så fina barn! Gillar Oscars tröja!

Christina sa...

Håller med...fina barn du har
Kram vännen

RANA sa...

Jag gillar OCKSÅ tröjan! :-D

Anna-Lena sa...

:D Tack! Blir så glad!.. Tröjan är Lindex... Ha ha, surprise!?..