onsdag, mars 26, 2008

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Rana att ta bilder på Bäst och Pest i mitt hem!

Bäst!
gillar jag vårt och barnens sovrum (förutom att det är FULLT med leksaker och grejer...) för vårt har såååå fin lugnande färg och är där vi laddar batterierna!?.. Vårt mest privata, intima...


Barnas för där är tuffa färger som passar i ett rum där skratt och lek hör hemma!..



PEST! Jag hatar (ja, ja alldeles för starkt uttryckt men nästan) ingångspartiet, ytterdörren och kallhallen... Träfärgat tak (Blä!) och gusjegula garderobsdörrar! SKA målas i vår! Längtar!..



Så utmanar jag vidare Evelina, Arletta, Madde och Annica

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag antar utmanigen och återkommer när jag är klar.

Fina bilder! Jag gillar också lugna färger i sovrum och mer lekfullt i barnens rum. Jag är ingen färgmänniska men i barnrum passar det bra.

RANA sa...

Härligt jobbat!!!! Jättefina sovrum; jag är såååå förtjust i grönt. Men du. Vad fan är "gusjegul"??? ;-) KRAM!

/Rana

Anonym sa...

hihi vilken rolig utmaning =) ska se om jag tar lite bilder imon o gör den! tyvärr gillar jag inte så mkt här hemma haha!


kram

Anna-Lena sa...

Ha, ha... Gusjegul är ännu ett norskt uttryck! Sorry, de lirkar sig in överallt, men det är iaf skitful gul!.. Se färgen på garderoben ;)

Anonym sa...

Nu är jag klar! Och stackars Oscar. Hoppas han kryar på sig snabbt.

Anonym sa...

Jag antar utmaningne men väntar lite tills jag hunnit ifatt mig själv. Kul utmaning! Det är bara lite mycket nu.