måndag, mars 31, 2008

Ikväll gick det mycket bättre att natta även att Nora soman efter Oscar, hon har inte fått med sig att vi flyttat fram klockan ännu! He he... ;) Men Oscar fick borsta tänderna och hoppa i pyjamas samtidigt som Nora så var det bara att ropa på honom när vi var tvungna att läsa och hoppa i säng. Nora skriker som en stucken gris om hon inte ser mig om ni undrar!?.. Stackars... Är nog en liten sån separations-period nu! Går ju tvärr över! Tänk att hon kanske kommer "hata" mig i tonåren!?.. :( He he... Aaaaaaldrig?.. ;) Hör just nu Oscar hostar massa... Äsch, detta är inte kul! Om han får sova inatt har vi bestämt att han ska till dagis typ mellan 10 och efer lunch, 12-13. Då får han mjukstart! Snart börjar Anna Pihl! Synd att Gynekolog i Askim börjar ikväll, på samma kväll! Kommer förhoppningsvis i repris!?.. Kan ju inte missa ANNA! ;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hi hi näää Anna kan man INTE missa :-)

Anonym sa...

Kikat in och läst :) , när är den stora dagen? Får man fråga vad talet blir ;) ?

((Kramar))

Anna-Lena sa...

Jessica: Precis! Det går bara INTE! ;)
Sara: Jag fyller imorrn, 2/4, nästan aprilskämt!?.. ;) Är -74, så jag fyller 34! Nästa år blir det hallabaloo! Fest alltså, ordentlig, då ska jag bjuda alla mina vänner från långt tillbaka fram till idag! KUL!

Anonym sa...

Kul att du oxå är -74 :D
Hajjade nästan till när du skrev att vi fyller 34 i år,fick verkligen tänka efter om det var så *skrattar högt*
Förvirring kommer med åldern eller?!?!

Anna-Lena sa...

Nej, det är bar vi som inte fattar att det går sååå fort! Kåanner mig oftast som 26! Det känns som igår, kan inte fatta att det gått så fort! ;)