fredag, mars 28, 2008

Mera pynt...




7 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Hei hei
Det er lov til å klage litt når man er sliten og syk.. det går over!!

Nå er jeg hjemme og mobil blogging funket det... føler meg ganske ekspert nå altså *LOL*

Det var ikke jeg som var hos legen, men min venninne.... Jeg kjørte henne og ventet på henne og det er alltid så laaaang ventetid!!

ha en skjønn helg... Håper formen din blir bedre!
klem

Anna-Lena sa...

Ja, hos legen behöver man lite sällskap! Snällt!.. Tack, hoppas bli frisk strax! ;) Ha en skön helg du oxå

Anonym sa...

Skrevet et inlägg tidigare, men det fungerade inte att posta det... Well, well, vill minnas att jag skrev att ibland så är man less och trøtt på allt som har med vardag att gøra...

Fint du pyntat med dina pynteting =) ! Är också expert på att blanda och glømma vad ord heter på svenska så där egentligen, det är ju ofta så likt och kunde ju vara det samma med lite välvilja ;) .

Hoppas att det fungerar att kommentera nu...

GOD HELG!
((Kramar))

Anonym sa...

Ååå,så koslig dokke ha det!! :) E det rekkehus eller enebolig? eller, eller eller? hehe:) No skal eg bade Hedda før vi skal ha graut i magen :) GOD HELG,klem

Anna-Lena sa...

He he... vi bor i enebolig! ;D Vi är heldige! :D

Anonym sa...

Vad fint ni har det. =) kram Madde

Anna-Lena sa...

Tack, Madde. Kram tillbaka