söndag, februari 24, 2008

Jodå, efter att jag höjt rösten väldigt åt min far :( och varit allmänt irriterad på ALLA gick vi en tur (inte i följe, jag behövde gå av mig lite frustration ENSAM i skogen...) så kom systrarna (i ett par timmar?.. ) Oscar och Maja leker så fint, hon är sååå duktig med honom, snäll och förstående när han hänger efter som en igel... ;) Så besökte vi morfar, luncha ihop allihopa!?(kors).. När de åkt gick Oscar ut en sväng med morfar och vi åkte in och handla mat i lass!?.. He he... Kyckling, NORSK lax, tio ggr billigare än i Norge?.. Sjukt!, Polly-choklad (Polly är jordnötter i No) lätt hushållsost, barnmat (3 kr billigare per burk!) jordgubbskräm, nyponsoppa (finns visserligen på IKEA men vi åker ju inte dit bara för att köpa...) PÅSKMUST ;D disktrasor, kaffe, pålägg(Lönnebergaskinka, Kalles kaviar...) mm... Hem till middag och lek på golvet med Nora och Oscar. Hon är så mammig efter 18 att hon rev mig ordentligt då JO tog henne ur min famn då jag skulle på toa... Ha ha, lilla mammagris... Fler bilder kommer som jag tagit med kameran men inte laddat upp ännu då MIN laptop ligger hemma i Drammen! Har ingen väska ännu och jag vill inte riskera nåt med min älskade Dell! :D

Inga kommentarer: