söndag, februari 17, 2008

Hitta ännu en lista i bloggvärlden!.. :) Jag är beroende...

Dagens...
... köp: Tja, eftersom butiker är stängda på söndagar i Norge måste det bli den cappucinon när vi var ute och gick
... mat: Kycklingfilet, klyftpotatis, beanaisesås, stekta champinjoner och paprika
... dryck: Den cappucinon var suverän alltså ;)
... tv: Ska se film snart; Vinterkyss heter den väl?..
... klädsel: Grå jeans, grå-vit-randig t-shirt (empireskuren för att täcka magen ;) och grå kofta... Allt: Lindex... Jag är en vandrande reklampelare för Lindex... borde sponsras massor!.. ;)
... event: SOVMORGON till 10!!! GUUUU så skönt!.. ;)
... sötaste: Mina barn!

4 kommentarer:

Anonym sa...

är ALLA affärer stängda på söndagar?
Lindex har massa fint nuförtiden tycker jag, har med en hel garderob därifrån =)
kram

Anna-Lena sa...

ja!!! helt otroligt...

Anonym sa...

Låter sunt tycker jag. Så även butikspersonal får vara lediga. Men så bor ju jag i Norrland och är van att affärer är stängda då;-)

Lindex har hur mycket fint som helst. Alice kläder är ifrån HM och Lindex!

Anna-Lena sa...

Jo det är argumentet här! Att de ska ha ledigt oxå... Det är väl bra, har jobbat i vården, det är skit rätt ut sagt att ALLTID jobba, helger, jul påsk... Jo Nora och jag går oxå mest i Lindex och HM! Men har hittat en butik som bara tar in Name It, som Lindex oxå har lite, och de har så otroooligt mycket fiiint!!! :D Ska checkas! ;)