tisdag, januari 22, 2008

Shit pommes... (nej, det uttrycket gillar jag inte.. )nu är det svinkallt ute igen... har krypit ner till - 10!.. Brr!.. Det var dyrt och otrevligt hos tandis! Nej, hon personligen är jättesöt men äsch... jag skulle vilja ha råd att sätta in bara porslin i hela käften och så aldrig mer behöva gå! Jag fick 2 alternativ; det ena var bygga upp tanden, fylla i det som gått av för 1300 med en risk för att tappa den igen när som helst eller byta ut hela tanden för 5500 som tog flera flera timmar!.. Tog 1a alternativet och hoppas den håller lääänge!?.. annars har dagen mest gått i hostingens och snorets tecken!?.. Stackars Nora... men bank i bordet(är det norskt?) eller ta i trä... nu låter hon inte så täppt! Vi behöver soooova hoppas natten blir lugn! ;)

3 kommentarer:

Christina sa...

Önskar er en god natt
Kram vännen

Stämningsfullt sa...

Åh fy för tandläkaren! Jag tycker att det är så läskigt!
ska bli kul att få se dina fönster idag :) jag kikar in senare!
Kram!

Unknown sa...

Du är utmanad på min blogg!