tisdag, januari 15, 2008

Nu är jag hemkommen från farmor. lämna barna där och handla lite mat, så skönt att bara rusa inom, jag var helt kallsvettig och svimfärdig i alla fall, tänk att behövt "dra" på dem oxå... nog för att de är snälla och oftast inga problem så tar det tid med vagn och kläder av och på igen och; mamma jag vill åka en sån eller köpa en sån och jag vill ha godteri!?.. när jag kom tillbaka fick vi lunch och oscar is (glass) jätteskön och mysig dag... fast jag var nog inte sååå mysig bara hosta och hosta!!! F-n... vad jobbigt det är! Tar hostmedicin nu,både ett slemlösande och ett hostdäpande som jag ska ta ikväll innan jag lägger mig! oscar stannade lite så nu slappar jag då nora sover em-luren så gott! (trodde hon ändrade sovmönster men det har fortsat som innan, det är nog bara svårt i helgerna när hon hör oscar och pappa och det sker mer även om vi försöker tåanka på henne...)

Inga kommentarer: