söndag, januari 06, 2008

Nu har besöket åkt hem, det var jättemysigt! Var ute allesammen på fm, skotta snö åkte pulka och släde, nora var hos oss och satt i vagnen, tyckte om snön som dala ner, kom bara lite på näsan ibland då titta hon i kors ;) så åt vi pannkakor till lunch men det blev ingen glass den glömde jag.. så kaffe i soffan efter det. barna leker jättefint nu, inget bråk eller den ärmin som för ett halvår sen. nu har jag rivit morötter och ska steka pyttipanna... gillar med kyckling... och rödbetor och rivna morötter till... oscar och JO ät ute och bygger snöhus, nora ligger på golvet och äter på en leksak!i morgon kör vardan igång för fullt, JO ska jobba massor plus resa bort onsdag till fredag :( handling och babysvømming i morrn, farmor hämtar :) helsestasjon tisdag, JO får lämna det är tidigt nora och jag vill duscha innan ;) lunch hos line, KUL, slappt torsag fredag... MEN natta två samtidigt är inget jag rekommenderar alltså!..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt det måste vara att få vara hemma och vara mammaledig på heltid. Jag avundas dig verkligen.. =) Ska tillbaka till jobbet i morgon efter jullov och jag har såååån ångest. Tänk på mig.. Kram

Anna-Lena sa...

ska göra det! Jag njuter för fulla muggar! Har sötaste barnen oxå... :)