onsdag, januari 16, 2008

Jag är sååååååååå sjuk! Blir visst inte bättre! Inatt frös jag så att jag var uppe och tog på morgonrock, strumpor och en extra filt!!! Brrrr... vakna givetvis helt genomsvettig, var tvungen att ta en dusch. Hörde med bästaste farmor om hon kunde lämna vilket hon gjort, hon ska hämta oxå! Skönt! Nu sover Nora, det ska jag oxå!.. I morgon missar jag ytterligare en mamma-lunch! Denna vinter känns inte riktigt verklig! Är inte den ena sjuk är det den andre!.. :( jag har ju missat massa kul därför!!! Ja ja... det viktiga nu är ju at bli frisk så god natt!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Stackars, stackars dig! Jag lider verkligen med dig!

KRYA PÅ DIG SNABBT!!

Anonym sa...

Vet precis hur du känner är oxå såååååååååå sjuk :( är så himla tråkigt även om det är första sjukdomen denna vinter, men hade några lediga dagar o tänkt ev åka hem till pappa men icke sa nicke :(
Krya på dig gumman o hälsa familjen!
KRAM

Anna-Lena sa...

Tack! :D

Anna-Lena sa...

Anette: Äsch då! Mamma sa du var sjuk! Tråkigt, speciellt om du hade tänkt dig hemåt! :( Krya på dig, hoppas du kan ta dig en resa hem snart till gogubben! ;) Kryapådigkramar

AnnaB sa...

Vet precis hur du känner. Hela denna vinter har ju bara handlat om sjukdomar. Inte alls kul! Men förhoppningsvis har vi gjort bort vårat för i år!