torsdag, januari 24, 2008

Halleluja!!!!

Inatt var jag bara vaken en gång (pga att mannen snöt sig...) Barna sov hela natten! :D Visserligen var Nora sååå trött igår att hon la sig redan 19 och var lys vaken vid 5.30! :( MEN pappan gick upp med henne så jag sov vidare till 7! ;D SKönt! Nora somna om igen 7.30 och sov till 9.15 och oscar sov till 8! Riktiga sjusovare! SKönt iofs för de var tvugna att hämta bilen till verkstad och byta batteriet så nu kunde jag ringa dem och städa ur biln i lugn och ro! Lämna seeeent på dagis 10.15 ca!.. Ooooops! Så åkte Nora och jag och handla lite... Jag tänkte oxå tvätta rutorna på pappans bil för de var sååå skitiga at jag inte fattar hur han kunnat köra så! Fy på sig! ;) men så tyckte jag Nora tryckte lite på affären så innan jag stoppade ner henne i bilstolen lukta jag i rumpan (hade hon bajsat skulle vi åka hem och bya blöja och tagit bilen senare...) och hon skratta till precis när en söt gammal farbror gick förbi och han skratta ja du lilla luktar hon dig i rumpan!.. He he... och så prata de lite... hon charmar ju alla, gillat tyvärr redan karlar bättre!?.. Hm... Nu bultar det i huvet/bihålorna och i magen (mens :( Nora sover... Jag ska oxå!..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men så underbart skönt med en hel natts sömn! Vilka duktiga barn! Undra om jag någonsin kommer att få uppleva samma sak?! Du måste känan dig som en Anna-Lena idag. Pigg och full av energi!

AnnaB sa...

Ja tänk vad man kan bli glad för att de sover! Ella sov två hela nätter innan ju och sen är man helt överlycklig!

Anonym sa...

haha men vad skönt att de sov så bra! du behövde ladda batterierna lite kan jag tänka mig =)

nej tyvärr ingen bebis än, det får vänta lite till =)

kram

Christina sa...

Vill bara önska dig en skön fredag vännen
Kram

Ela sa...

Jag undrar lite över din mans snytning. Kom det ut en lunga där, eller snyter han sig alltid så polyperna tittar ut?
Puss.