torsdag, december 20, 2007

Tja jag tycker inte det är så kul att blogga just nu som ni kanske märker men jag bloggar ju för att "rapportera" hem till familjen och VISA BILDER PÅ MINA SÖTA BARN!!! MEN!!! jag kan inte föra över de bilder jag tar med min kamera på blogger så det känns lite smått tråkigt nu! Kan bara föra över med gamla kameran och mobilen! VARFÖR!?!?... WHYYYYYYYY!... He he... nu har hon mist det helt! ;) Men igår hade jag alltså mamma-lunch! Jättetrevligt även om tänkta mio blev fem! Men desto mer tid att prata ordentligt till alla! De träffar där vi varit alla blir lite... upphuggna på nåt vis, man pratar med dem man sitter bredvid och inte mer men nu prata vi allihopa tillsammans jag tyckte iaf det kändes väldigt mysigt och intimt! :D Oscar var på nissefest i barnehagen, de hade dansat kring granen, ätit julgröt och så hade tomten kommit med Byggare Bob-kex! Oscar var i fyr och flammer (norskt uttryck ni säkert förstår... ) Hade varit såååå kul att kunna lägga upp bilderna f¨ån bröllopet, dopet, oscar som gick luciatåg och annat... Nu måste jag ta tag i det här! Det gick ju förut?!.. Hm... Nätterna börjar udskelov bli mer och mer normala, inatt var jag bara vaken tre gånger! Tre korta gånger! Jippi!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Dina är inte så dumma de heller ;)
Känner också lite bloggleda faktiskt, det går upp o ned det där med blogglust. Har så mycket annat just nu, så jag hinner varken läsa eller skriva särskilt ofta.
Vad stor hon har blivit lilltösen. Hoppas ni får en underbar jul! Ska den firas i Norge eller åker ni till Sverige?

Anonym sa...

Det var jag som skrev alltså :)
Fattar inte hur man länkar längre...

Anonym sa...

Hej hej tack för din julhälsning. =D

Vad din Oscar har blivit stor och Nora då. Det var ju inte länge sedan ni kom hem från BB. =) Ja det känns så i alla fall.

God Jul och gott nytt år själva!! Hoppas ni får en massa snö. Eller ni har det redan kanske? Som sagt just håller jag mest på att försöka bli frisk så jag ska orka fixa lite jultrevligt här hemma. Har inte fått upp mer än julgardiner, stjärna och elljusstakar och det var till 1:a advent. Sedan gick all luft ur mig. Sjukdom efter sjukdom. Hmmm nån gång ska det väl bli bra. Kram kram på er.

Anna-Lena sa...

Idha: Det står automatiskt idha när du kommenterar hos mig :D Vi åker hem till sverige ï morgon så det ser vi fram emot! Men tillbaka igen på onsdag, det blir ett ravlande på oss... MEN mysigt! :D Ha en god jul! Madde: JAG VET! Jag kommer ihåg era kommentarer innan ni undra: har ni åkt nu och tjatade!?.. ;D He he... Go-tjat! :D Krya på er och mys i julen!