torsdag, december 13, 2007



Har varit ensam med barnen igen om ni undrar vart jag tog vägen! ;) var på ikea tisdag och hitta massa bra oppbevaring och julklappar till barna... :D igår var osse hos farmor efter dagis så jag hade stora slå-in-julklappar-och-skriva-julkort-dagen. Så idag då: Vi hade tänt ljus, låg på skinnfäll, jag och barna (stackars pappa var på jobb redan kl 6 för att kunna se oscars lussefirande i barnehagen :) och drack varm oboy och tyckte det var riktigt så vackert (det sa oscar: de sjunger så vackert luciorna :)

2 kommentarer:

Arletta sa...

Hu så morgonpigga ni är då! Hade jag inte jobbat så hade jag sovit vid den tiden. Lätt!

Glad lucia på er!

Anna-Lena sa...

Inte så lätt när barnet bredvid ligger och prövar rösten! Högljutt! ;D (fast jag missar ALDRIG lucia-morgon alltså!)