måndag, december 31, 2007

ännu en lista över året som gått...

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? födde utan smärtestillande... den ni... kommer jag keva på länge!..

Höll du några av dina nyårslöften? kommer iinte ihåg några löften...

Blev någon/några av dina vänner föräldrar? japp, flera stycken faktiskt! :)

Vilka länder besökte du?räknas väl inte som besök att åka hem till sverige?.. vi ferierade annars i borgholm, myyyys!..

Är det något du saknade 2007, som du vill ha 2008? mera pengar? ;D

Vilket datum år 2007 kommer du alltid minnas, och varför? 30 april kom ju lilla prinsessan

Vad var din största framgång i år? Hrm, f ö d a... ;)

Största misstaget? säkert om jag blivit arg på oscar lite i onödan?..

Har du varit sjuk eller skadat dig? var faktiskt skitsjuk för nån månad sen, kunde ju inte ta hand om barna, nora trilla i golvet under amning och diverse otrevligheter :(

Bästa köpet? en andra bil så JO kan lämna O på dagis?.. ;)

Vad spenderade du mest pengar på? den bilen?..

Gjorde någonting dig riktigt glad? familj och vänner...

Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2007? veeeet inte? kommer inte ihåg årtal, datum längre som förr... blivit gammal...

Var du gladare eller ledsnare i år än tidigare år? allt är bättre efter en depression!?..

Smalare eller tjockare? Haha, tjockare!

Rikare eller fattigare? Fattigare än nånsin rent personligt, går ju hemma med nora utan att jag hade jobb innan= inga pengar. MEN hushållet har väl mer pengar pga JOs löneökningar?!

Vad önskar du att du gjort mer? Slappat, myst, struntat i alla måsten och krav jag ställer på mig själv och de runt mig!..

Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit godis i samband med noras f
odsel?.. Men man behöver lite tröst och fuskenergi när man precis fött och inte sover så mycket och allt är nytt?.. Eller...

Hur tillbringade du julen? I Storebro

Blev du kär i år? kanske nykär i min älskade man när vi gifte oss, det är ju en speciellt romantisk händelse

Hur många one night stands? INGA!!!

Favoritprogam på TV? Många bra serier och deckare faktiskt; kommer inte ihåg namn.

Hatar du någon som du inte hatade i början på året? Njäe...

Bästa boken du läste i år? Stieg Larssons...

Största musikaliska upptäckt? njae... är lite tråkig just nu, har nog missat det mesta...

Något du önskade dig och fick? jaa...

Årets bästa film? ???

Vad gjorde du på din födelsedag? åt tårta, mös med oscar och JO, hoppades föde för tidigt så jag skulle slippa vänta mer!.. ;)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år bättre? tja, mer sömn, barnpass, pengar... ha, ha... sömn iaf!..

Hur skulle du beskriva din stil år 2007? sunkig små- och 2barnsmamma

Vad fick dig att må bra? förutom fam och vänner, massagen hos linda har räddat mig

Vilken politisk debatt engagerade dig mest? har bara engagerat mig i blöjbyten i år!

Vem saknade du mest?svenska familjen och svenska mejeriprodukter

Ipodens mest spelade? ha, ha, ha... jag ÄR gammal, har ingen...

De bästa nya människorna du träffade? Line och de andra tjejerna i mamma-gruppen

Inga kommentarer: