torsdag, november 22, 2007

sjuka...




Puh!.. Vad svettigt det är att ha båda barna hemma, speciellt då Oscar är sjuk! Vakna av en glohet klump bredvid mig inatt+ att Nora tuttat massa extra för hon är förlyld, vilket oxå gör att jag inte har chans att lämna henne en stund för då gråter hon bara, nu sover hon, vilket gör att jag springer fort som en tok när oscar vill ha nåt så hon inte ska gråta men han måste ju få det han vill av vatten och mat oxch så meran jag. Var en tur ute på butiken så han fick väl ett par gottebitar!?.. Hrm hrm... :/ Farmor var som tur inne en stund och lekte med Nora så jag fick rädda hyacinterna jag köpte på fm... Fint! Men oscar stackars som älskar farmor så mycket somna... Men så fick hon iaf en mysstund utan att oscar säger surt; det är MIN farmor!!! :D Sôt! Så somna Nora men vakna efter tio minuter och jag sucka vad är det nu för mig själv... Då kräktes hon ut över hela oss!.. Puh... Jobbigt! Men det är av slemmet för hon är förkyld ingen maginfluensa som tur är! :) Tur i oturen liksom!.. Tack alla söta som svarar i inlägget nedan! :D KRAM

Inga kommentarer: