måndag, november 19, 2007

Har varit och handlat matvaror och leksak till Nora, rangla med massa färgade kulor inni som rasslar, den har hon inte släppt sen vi kom hem! Jag har ätit kycklingkorv i lompe (Ann-Sofies favvis... ;) och Bostongurka köpt i Sverige (jag tycker inte den smakar lika här eller inbillar jag mig, tror det är oliver i den norska?) Nu ska Nora få lamm :D på burk :( eller vad tycker ni om det! Jag orkar inte tillbringa massa tid på att koka och mosa och laga noras mat när det finns på burk! Ego-miljöbov? Eller smart mamma som inte behöver mer jobb än hon har?! Hm... Sen ska vi på babysim! MYS!!! :D Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Helrätt! Folke levde på burkmat första tiden efter amningen men nu har vi dom som nödlösningar. Han ääääälskar mat och smaker och är frisk och fin så det måste ha varit en bra start! Simplicity rules! :-D
Kram!