måndag, november 26, 2007

Dagarna bara rusar iväg! Inatt har jag sovit... ingenting! Nora har hostat och gråtit och legat PÅ mig... Stackars! Hon har småsovit hela tiden men det kan inte jag när hon har det så! Oscar sov bra i sin egen säng fran till 5.30 ca, helt ok! Men han har varit hemma idag en sån försäkerhetsskullhemmadagsåhanverkligenblirfriskförst! :D Ha ha... Såna borde fler barn på dagis ha! De harklar och hostar och snoret rinner! Visst vissa är så hela vintern och oscar gör det oxå men jag VET att det är många föräldrar som lämnar på dagis alltför snabbt efter sjukdom! FY på er!!! Det var dagens molarpredikan! Ha ha... Har handlat och jobbat lite idag! Längtar efter barnbidrag såg ljuvlig tomteklänning till Nora! :D Killarnas var mer som pyjamas... nej, o får vara tufft finklädd julafton! :D Längtarså! Nu har jag tagit fram gardinerna till stora fo¨rnstret oxå! Måste bara strykas... blä! :D Vi ska göra egen kalender till osse oxå, hans pappa vill så gärna! :D

Inga kommentarer: