onsdag, oktober 24, 2007

trrrrrrrrrrrrrött...

igår var alla förkylda och snuffsiga och nora vakna och var lessen redan 23... hm... bra start!?.. så var oscar lessen och hosta runt 00... då hade jag hållit oss vakna med hosting så vi hade väl knappt somnat då? så var det dags för lillan igen då! men nu gav hon sig inte med napp heller utan skulle ha pupp. bara ta henne upp redan 1.30... sen lkåg hon hos mig... hela morgonen på armen oxå, det var enda position som hon somna om i... jodå, så hon hare sovit! det är väl huvudsaken... att mamman är skittrött ¨r inte sååå noga!? ;) jag har den enorma stryktvätten, stora dammtussar som lixom svävar över golven och inga ideer till middagsmat eller lust att laga den heller för den delen!dessutom har jag plötsligt fått en massa jobb!? andra har barnpass när de ska jobba? nej vet ni vad! jag tar mig en kaffe istället!

Inga kommentarer: