söndag, oktober 07, 2007

Sommaren 2007

Vad minns du mest (förutom regnet) från sommaren 2007?
Nyfödd-bebi-lycka! Och sköna dagar i Borgholm! ;)

Har du haft en skön sommar?
Joo... lite mer sol hade varit att föredra men annars så...

Har du rest något, eller stannat på hemmaplan?
Var ju i Sverige men det är ju oxå hemma, bara så långt borta?!.. :)

Är det viktigt för dig att ligga på stranden och få fin färg?
Inte viktigt för jag har inte gjort det i sommar eftersom det varit lite mycket bebis men jag gör det gärna jo!..

Vad är din favoritsyssla på sommaren?
Den sommaren Oscar fyllt 1 var underbar! Jag var hemma, hade 50 % dagis,när han var i barnehagen städa och ordna jag när han var hemma låg jag i solstol på altan och han lekte gladeligen runt mig! ;D Det var skööönt!!!

Inga kommentarer: