tisdag, oktober 30, 2007

Igår var pappan hemma (har hemmakontor måndagar) så mellan två möten fick jag ett par timmar till shopping! :D Pappan vet vad mamman behöver! :D Så jag åkte iväg själv och hittade mig ett par mörkblå jeans och en svart t-tröja! Varför är det så svårt att hitta vanliga enkla t-shirts att ha på sig under?!.. Säljs de bara på sommaren?!.. Hm... Och så köpte jag mig svarta gympaskor! :D Dem testade jag oxå då vi gick på babysimmet! Det var härligt väder och med rusningstrafiken så tar det lika lång tid för oss att gå som att ta bilen! Så vi gick... Nora fick en skön tupplur på vägen hem oxå! Men nu tog vi ju inte den röda utan den vi fick av Annso och Maja bara att vi inte använder liggdelen längre utan Nora vill ju sitta upp och kika runt i världen! :D Stora lilla tjejen!.. Vi tog oxå foto under vatten det ska bli kul att få dem nästa gång! Nu sover hon fm-luren, då passar jag på att blogga lte och läsa runt bland mina favvisar...sen ska jag duscha och vi ska träffa alla BIM-mammorna hos Marte. Det blir mys! Kram

Inga kommentarer: