lördag, oktober 27, 2007


Denna och en jättefin, varm och go svart höstjacka har jag fått av min man idag!? Sött!?.. :D Annars är han på taket, oscar hos farmor och bestefar (de ska resa bort i 2 veckor och ville ha honom lite nu) och Nora sover! :D Kaffe och blogg för mamman! :D Läser igenom mina bloggar så ofta jag kan! :D Kollar wallemini.blogg.se, myidea.blogg.se, lillasysteryster.blogspot.com, prinsessans.blogg.se, lockar.se/blog, evelinastrand.blogg.se, gizmolinas.blogg.se, alfons.blogg.se dagligen (om jag hinner vill säga) och endel andra som jag oxå kollar in ibland... Bloggberoende! Ja!.. :D Ha en riktigt skön kväll! Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jo, tack du är inte den enda som är bloggberoende!! =D Hoppas ni får en trevlig helg! kram

Anna-Lena sa...

Tack detsamma! Du är ju en favvis! :D

Anonym sa...

F**n också, den hade jag köpt till dig i julklapp!! Tråkigt, nu får jag tänka om (och returnera)

Anna-Lena sa...

Oooops! ;D Du får väl behålla den själv och så köpa tex den boken de som inte kallade oss horor eller vad den heter? Den vill jag ha! (är det Emma eller? )Eller det finns säkert massa svensk musik son INTE finns här!