måndag, september 10, 2007



Nu har dagarna gått igen utan att jag hunnit blogga... Men här är några goa bilder på mig och prinsessan! ;D Koftan köpt på Lindex har hon nu när det blivit höst ute! Idag har det blåst isbjörnar i gatorna, vi var ute tidigt, vid nio, för att rösta och handla frukt på Lidl! Det blåste rätt in i vagnen oavsett åt vilket håll vi gick?!.. Det tycker jag är konstigt?.. Så var vi på babysim! Myyyyys... Sen var Nora sliten och sov i 1 1/2 timma så vi fick äta middag i lugn och ro! ;) Nu på kvällen hade jag en mys-stund med Oscar på köket, jag kokade havregrynsgröt som vi hade russin i och socker på! Det var faktiskt riktigt gott?!.. Och oscar berätta en massa och hitta på: gröten tog hissen ner i magen och där var en man som la ut den och så kom en edderkopp(spindel) och så må vi slå den och så kom mamma edderkoppen och sa; nej! inte slå min edderkopp-gutt men det må vi allikevel?.. Är han inte underbar! Jag bara njöt, det var länge sen vi hade en riktig mamma-son stund nu! Har varit mycket ute med pappa och jag har bara nattat och uppfostrat?!.. :D

Inga kommentarer: