fredag, september 21, 2007

blir inga bilder idag heller!.. vajsing på blogger? Idag lämna JO i barnehagen och farmor ska hämta. JO ska ut ikväll och O ska sova hos farmor så Nora och jag ska bara slappa och mysa idag! :D Sover inte speciellt bra nu om dagen! La mig efter 23, Nora åt vid 01.22 ;) (det jobbiga är att jag inte har hjärta att lägga tillbaka henne i sin egen säng ifall hon skulle vakna utan hon får ligga bredvid mig= ont i nacke och rygg varje dag. idag tom huvudvärk?!..) Oscar vakna inatt igen och var lite lessen runt 03 och så Nora igen 4.30! PUH! Jag kan inte förstå hur jag orkade med Oscar som amma varannan timma på natten i typ ett halvår?! Denna vecka har varit jobbig! och jag har haft några jobbiga kvällar nu. Skällt på JO och gråtit?! Hysteria Lane?! Ha ha... Såg ett danskt program Viden Om alltså vetenskapsprogram som tog upp sömnproblem. En av forskarna sa att visst, klarade man en eller ett par nätte utan sömn sedan kommer symptomen! Trött, irritabel, dummare än innan och i behov av snabbt socker = lättare godissugen! Bara dumma grejer! Man blir alltså FET och DUM av att inte få sova!.. Förklarar en hel del! ;D Nu ska vi luncha och stryka och ut och handla lite!?.. Ha en skön helg, hoppas snart jag kan lägga upp bilder!

Inga kommentarer: