tisdag, juli 31, 2007

Tack alla söta för pepp!
Det svåra med bröllopet är att vi bestämde att det skulle vara dop för Nora och så passar vi på att gifta oss... Men mer och mer känner jag att jag vill ha det där!.. Det där som är bröllop... Sa till oscar igår att vi skulle gifta oss då sa han Ja och så kan ni dansa då?! Vet inte vart han fått det ifrån (sött men det är inte poängen nu...) men jag kände bara skit nej vi ska inte dansa... vi ska inte ha så!!! men det har vi bestämt tillsammans, eller jag var till och med drivande, och nu hinner vi inte göra det större och eg vill jag inte det heller?.. Herregud!!! Svammel! Mitt andra problem här i världen, min depp-period... har nog varit en stund nu! Jag är ju lycklig i stunden! Att vara med min familj allt vi gör tillsammans älskar jag! Det har inte med det att göra... jag kan inte riktigt förklara vad som är fel heller... det är ju inte alls som med förlossningsdepressionen att allt var kaos men det är som ett tryck över pannan som inte vill släppa... identitetsförvirring tror jag! språket surrar i huvet... de är ju så lika att jag inte längre vet vilket som åar vilket och hemma i sverige skrattar de för jag blivit så norsk och här att jag är svensk... jag veeet att ni inte menar illa och jag tar inte åt mig för att ni säger det utan mitt problem är väl mer att jag faktiskt inte har lust att prata norska för jag är svensk!!! men då borde jag kanske inte flyttat hit då... jösses... det kanske är kaos uppi där iaf!.. ;D

Inga kommentarer: